Ciljevi škole

Da obrazujemo celovite i odgovorne pojedince koji imaju sposobnost kritičkog mišljenja i koji su spremni da idu u korak sa razvojem društva, ekonomije i tehnologije.

Da kreiramo okruženje u kojem svaki učenik može procvetati, vođen radoznalošću, strašću za učenjem i usađenom željom za stalnim napredovanjem.

Da budemo predvodnici u edukaciji, kombinujući najbolje iz našeg nacionalnog i kulturnog nasleđa sa savremenim i inovativnim pedagoškim pristupima.

Nastavni Kadar - Kolektiv škole

U osnovnoj školi Mihajlo Pupin, svi zaposleni koji učestvuju u neposrednom radu sa decom, birani su dugotrajnim procesom i sa posebnom pozornošću. Svesni smo da nastavnici, psiholog, pedagog, direktor škole, kao i svi drugi saradnici u nastavi svojim radom dalekosežno utiču na rad i živote samih đaka. Zato nam je od ključnog značaja bilo da svako ko ima direktan rad sa decom, bude didaktičko – metodički veoma kompetentan i spreman na celoživotno učenje. Svi učesnici našeg obrazovnog procesa, pohađali su ili pohađaju programe koji se nalaze u Katalogu programa stručnog usavršavanja Zavoda za unapređenje obrazovanja i vaspitanja Srbije, kako onih iz prioritetnih oblasti tako i onih važnih za kompetencije.

Dodatne edukacije nastavnika i saradnika

Školskim planom i programom predviđeno je da svi nastavnici i saradnici u nastavi, kontinuirano imaju dodatne edukacije. Te edukacije se odnose na:

Nove tehnike

Široki spektar tema vezanih za konkretnu nastavu i nove tehnike učenja poput "pomodoro" tehnika, tehnika brzog učenja, memo tehnika, MURDER tehnika učenja i sličnih metoda.

Motivacione tehnike

Internu edukaciju koja pre svega predstavlja upoznavanje nastavnika sa motivacionim tehnikama poput tehnika opuštanja, koncentracije, vizuelizacije i kinetičke tehnike, a kojima se đaci spontano motivišu za rad i dugotrajno im se održava pažnja.

Takođe, svi naši nastavnici više su nego spremni da primene informaciono-komunikacione tehnologije (IKT) u nastavi, ali u onoj meri i onda kada zajednički procenimo da smo sigurni da su IKT u nastavi proverena dobrobit za razvoj naših učenika.

Takođe, svi naši nastavnici više su nego spremni da primene informaciono-komunikacione tehnologije (IKT) u nastavi, ali u onoj meri i onda kada zajednički procenimo da smo sigurni da su IKT u nastavi proverena dobrobit za razvoj naših učenika.

Ponosni smo što smo od prosvetne inspekcije osvojili maksimalnih 100 od 100 poena, čime smo prepoznati kao škola sa najboljom implementacijom nacionalnog programa!